مرد شکست ناپذیر دربی تهران کیست؟
 
عقاب آسیا
فقط اختصاص به احمدرضا عابدزاده افسانه پایان ناپذیر تاریخ فوتبال ایران و آسیا
 
 
جمعه 30 فروردين 1392برچسب:, :: 12:21 ::  نويسنده : پیمان پورکرمی

  احمدرضا عابدزاده  جزو معدود بازیکنانی ست که هیچ وقت طعم شکست در دربی تهران را نچشید. او در سال 1369 از تام اصفهان به استقلال پیوست و تا سال 1372 که آخرین بازی اش را با پیراهن استقلال انجام داد، هیچ گاه شکست خورده از دربی خارج نشد.

عابدزاده در سال 69 دو بار با پرسپولیسی ها موجه شد که سهم او و استقلال از آن دو بازی، یک برد 2 بر 1 در لیگ آزادگان و یک تساوی 1 بر 1 در جام باشگاههای تهران بود.

در سال 1370،  عابدزاده  دو بار دیگر به مصاف قرمزپوشان رفت که مسابقه نخست در آخرین دوره جام باشگاههای تهران با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان رسید و مسابقه دوم هم به پیروزی 2 بر صفر استقلال انجامید.

عابدزاده آخرین بار در سال 72 به مصاف پرسپولیسی ها رفت که نتیجه آن مسابقه صفر بر صفر شد.

نخستین بازی  عابدزاده  برای پرسپولیس در دربی، به تساوی 2 بر 2 با حریف آبی پوش انجامید؛ مسابقه ای که در آخرین دقایقش با کتک کاری مجتبی محرمی و امیر قلعه نویی، به آشوب و درگیری کشیده شد و در نهایت با رای فدراسیون، 3 بر صفر به نفع استقلال رقم خورد.

عابدزاده هشت بار با پیراهن پرسپولیس در برابر استقلال ظاهر شد که هشت بار با پیروزی و یکبار با تساوی از زمین بازی خارج شد. آخرین بازی  عابدزاده  برای پرسپولیس در دربی تهران، در سال 79 با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.

این تساوی 2 بر 2 هم مثل تساوی در نخستین حضور  عابدزاده  در دربی، با جنجال و درگیری همراه بود و به محرومیت برخی از بازیکنان دو تیم منجر شد.

بهترین پیروزی ای که  عابدزاده  در استقلال در برابر پرسپولیس بدست آورد، برد 2 بر صفر سال 1370 بود و بهترین پیروزی وی در برابر استقلال، برد 3 بر صفر پرسپولیس در سال 76 بود.

عابدزاده جمعاً 13 بار در دربی بازی کرد و هیچ گاه در زمین بازی طعم شکست را نچشید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


پیمان پورکرمی هستم اهل و ساکن آستارا عاشق پرسپولیس و طرفدار متعصب احمدرضا عابدزاده عقاب آسیا -افتخار ایران و آسیا - قهرمان و پهلوان ایران زمین
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عقاب آسیا و آدرس abedzadeh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1